Imate vprašanje? Pokličite nas na +386 30 919 555 vsak delavnik med 9 in 16 uro ali, nam pišite na info@biopark.si
BREZPLAČNA DOSTAVA nad 30 €
BREZPLAČNA DOSTAVA nad 30 €
BREZPLAČNA DOSTAVA nad 30 €
Search
Close this search box.
list ico

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine www.biopark.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.


PONUDNIK
Spletno prodajo biopark.si izvaja podjetje ZIN d.o.o., Gabrje pri Ilovi Gori 15, 1290 Grosuplje, Sloveniji, info@biopark.si. Podjetje je bilo registrirano in vpisano v sodni register pri Okrožnem sodišču v Ljubljani, dne 28.05.2007, kot družba z omejeno odgovornostjo (d.o.o.). Družba je zavezana za plačilo DDV (ID št. za DDV: SI10154078).

Podjetje d.o.o., posluje v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in na njegovi podlagi sprejetimi predpisi.


CENE IN DDV
Vse cene navedene na spletni strani ponudnika so končne cene. Cene so v evrih (EUR)  in vključujejo ustrezno stopnjo davka na dodano vrednost – DDV, razen če je izrecno navedeno drugače. Cena navedena ob posameznem izdelku ne vsebuje stroškov dostave

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in ostali pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.


Veljavnost naročila/ponudbe
Cene za izbrano blago veljajo do datuma veljavnosti ponudbe, ki je naveden na naročilu/ponudbi.

Ponudnik si pridržuje pravico do spreminjanja cen brez predhodnega obvestila.

Veljajo cene in ostale ugodnosti (popusti, darila, način dostave, soudeležbe pri poštnini …) na dan oddaje naročila. Velja originalni račun, ki ga prejmete ob plačilu oz. dostavi v povezavi s splošnimi pogoji, objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila.

POSTOPEK NAKUPA

Izdelek lahko poiščete s pomočjo spustnih menijev na vrhu spletne strani, ali pa z vpisom imena izdelka ali besede, ki opisuje njegove lastnosti, v polje iskalnika, ki se nahaja zgoraj desno na spletni strani ter nato pritisnete tipko ENTER, da se iskanje izvede.

S klikom na ime ali sliko izdelka se vam prikažejo vse podrobnosti izdelka, njegov natančen opis, delovanje ter navodila za uporabo.

1. KORAK – KOŠARICA. Želeni izdelek, ki ga nameravate kupiti, izberete s klikom na gumb »Dodaj v košarico«. Če želite dodati več kosov istega izdelka, lahko njihovo število spreminjate s klikom na znaka + ali – levo od gumba »Dodaj v košarico«. Na spletni strani zgoraj desno se nahaja simbol nakupovalne košarice. Ko ste dodali izdelke v košarico, se skupno število izdelkov prikazuje pri simbolu košarice v zeleni barvi.

S klikom na simbol košarice lahko pregledate, katere izdelke ste izbrali, njihovo sliko, količino, ceno, ter skupni znesek. V tem koraku lahko izdelke iz košarice odstranite s klikom na rdeči križec desno od izdelka, ali pa spremenite njihovo število s klikom na znaka + ali – ob številu kosov tega izdelka. Nato kliknete še besedilo »posodobi košarico« pod seznamom izdelkov, da se shranijo spremembe. Lahko si tudi izberete darilo ob nakupu, s klikom na znak »Izberite darilo«, nakar se vam odpre spustni seznam za izbiro želenega izdelka.

Desno od seznama izbranih izdelkov in daril se vam prikazuje povzetek vašega nakupa, kjer lahko vidite skupen znesek, morebitne popuste in stroške dostave. V tem koraku lahko še urejate vsebino košarice. Nato nadaljujete na naslednji korak s klikom na zeleni gumb »nadaljuj na blagajno«.

2. KORAK – BLAGAJNA. Če imate kupon za popust, ki ga želite koristiti, ga lahko vpišete v tem koraku zgoraj s klikom na napis »Imate kupon? Kliknite tukaj za vnos kode«. Nato vpišite vse svoje podatke v razdelek »PODATKI PLAČNIKA«. Če ste že registrirani in vpisani v svoj račun, se bodo podatki izpisali samodejno. V tem koraku lahko spodaj izberete tudi drugačen ali nov naslov za dostavo. Lahko tudi vpišete kak komentar v polje za opombe.

V tem koraku lahko še vedno svoje naročilo spremenite s klikom na puščico »nazaj« v zgornjem meniju vašega brskalnika. S tem se boste znašli nazaj v prejšnjem koraku »KOŠARICA«. Če se z povzetkom naročila strinjate, na desni strani izberite način plačila.

3. KORAK – ZAKLJUČI NAKUP. S klikom na zeleni gumb »ZAKLJUČI NAKUP« pod povzetkom vašega naročila oddate vaše naročilo. S tem je vaš nakup zaključen in velja za sklenjeno pogodbo na daljavo. Na elektronski naslov, ki ste ga navedli ob oddaji naročila, boste v roku nekaj minut prejeli potrditev naročila z vsemi podatki. Če sporočila niste prejeli, preverite, ali ste elektronski naslov vpisali pravilno ter ali se je sporočilo morda znašlo v predelku za neželeno pošto vašega strežnika.

Če želite naročilo po že končanem nakupi preklicati, lahko to storite tako, da v roku ene ure od prejema elektronskega sporočila, napišete elektronsko sporočilo na naslov info@biopark.si ali uporabite tipko za odgovor na prejeto sporočilo ter zapišete, da naročilo preklicujete. Naročilo lahko prekličete tudi telefonsko, s klicem na telefonsko številko 030 919 555. Ob klicu morate navesti svoje podatke ter številko naročila, ki ga preklicujete.

NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Plačilo ob prevzetju – Pri plačilu po povzetju boste dostavni službi – Pošti Slovenije, plačali z gotovino. Upoštevajte, da dostavna služba za tovrstno uslugo zaračunava provizijo. Zato je dodaten strošek pri plačilu po povzetju 2,00 €.
  • Plačilo po predračunu z nakazilom na TRR podjetja – Plačilo po predračunu pomeni, da račun poravnate na TRR podjetja ZIN d.o.o. pred prejemom blaga. Na takšen način se izognete plačilu provizije Pošti Slovenije.

Plačilo lahko izvedete na osnovi prejetega elektronskega naročila in predhodne izbire omenjene opcije.

Blago bo poslano takoj po prejemu denarnih sredstev na račun podjetja ZIN d.o.o.

Pri plačilu za sklicno številko obvezno navedite številko naročila.

  • Plačilo s kreditno-plačilnimi karticami MasterCard, Visa in Visa Electron. Sprejemamo tudi debetne kartice sistema MasterCard – Plačila potekajo preko sistema Stripe (kartični sistem). Ob nakupu ne boste preusmerjeni na drugo stran.

 

DOSTAVA IN STROŠKI DOSTAVE

Ponudnik bo blago dostavil v dogovorjenem roku na naslov, določen za dostavo.

Dobavni rok vsakega naročila prične teči naslednji delovni dan ob 9.00 uri.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Vse pošiljke blaga so zavarovane za primer poškodbe ali izgube pošiljke.


Način dostave in rok dobave
Blago pošiljamo preko podjetja Pošta Slovenije. Vse izdelke, ki so na zalogi, odpremimo v 0-7 delovnih dneh po prejemu vašega naročila. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.


Stroški pošiljanja
Stroške pošiljanja plača naročnik/prejemnik pošiljke.

Dostavo blaga bomo ob nakupu do 29,99 € zaračunali v višini 4,00 €, ne glede na težo, količino ali velikost vašega naročila.

Ob nakupu nad 30 € poštnine ne zaračunavamo!

Dostave izven Slovenije ne izvajamo oz. le izjemoma po predhodnem dogovoru.

Dostavo izven Slovenije bomo v takem primeru zaračunali posebej.

Pošta Slovenije in banke uporabnikom praviloma za vsako plačilo obračunajo provizijo, skladno s svojim cenikom. Ti stroški so upoštevani v storitev trgovine “www.biopark.si”, ob koraku izbire načina plačila.

Ob prevzemu paketa na vašem naslovu ali na poštni enoti ni dodatnih stroškov.

Če kupca ob dostavi ni doma, pismonoša pusti obvestilo o prispelem paketu. Na poštni enoti bo paket čakal še 8 dni. V primeru, da kupec ne prejme obvestila oz. elektronskega sporočila v treh (3) dneh, naj o tem obvesti ponudnika.

Za višino provizije pri plačilu po predračunu, se pozanimajte pri svoji domači banki, preko katere izvajate plačilo.


Čas dostave
Artikli imajo dobavni rok od 1 do 7 delovnih dni. Za rok dobave artiklov, ki jih ni možno dobiti v predvidenem roku, vas bomo predhodno obvestili.

Če vas ob dostavi ni doma, vam pismonoša pusti obvestilo o prispelem paketu. Na pošti vas bo paket čakal še 8 dni .

Skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec si lahko s spletne strani prenese elektronski obrazec za odstop od pogodbe ali pošlje katerokoli nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. V tem primeru ponudnik nemudoma pošlje kupcu po elektronski pošti potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca na trajnem nosilcu podatkov.

Sprejeta naročila v trgovini “www.biopark.si” se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izvedena. Potrošnik lahko po oddaji elektronskega naročila v 2 urah odstopi na podlagi obvestila o odstopu na elektronski naslov info@biopark.si 

 

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Odstop od naročila
Skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec si lahko s spletne strani prenese elektronski obrazec za odstop od pogodbe ali pošlje katerokoli nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. V tem primeru ponudnik nemudoma pošlje kupcu po elektronski pošti potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca na trajnem nosilcu podatkov.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni po oddanem sporočilu o odstopu od pogodbe (nakupa). Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Vračilo vplačil bo izvedeno nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga. Izdelek, ki je predmet vračila, mora biti nerabljen, neodprt, nepoškodovan in v originalni embalaži.

Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe, skupaj z izpolnjenim obrazcem »ODSTOP OD NAROČILA« oziroma vašo pisno izjavo o odstopu, se šteje za odstop od pogodbe.

Poškodbe embalaže izdelka, poškodovane ali odstranjene nalepke, razvezane pentlje, poškodovan ovojni papir in druge poškodbe je mogoče šteti za uporabo izdelka. Potrošnik naj vrne izdelek zapakiran v transportni kartonski embalaži in ustrezno zavarovan pred poškodbami. Vsako drugačno obliko pakiranja je mogoče šteti za uporabo izdelka, kar pomeni, da se to šteje za zmanjšanje vrednosti blaga. Ponudnik bo ocenil, koliko se je zmanjšala vrednost vrnjenega izdelka/izdelkov in v skladu s tem izvedel kupcu vračilo kupnine.

Klikni na povezavo za prenos dokumenta ODSTOP OD NAROČILA/VRAČILO BLAGA (PDF):
http://zin.si/file/obrazec-za-vracilo-artiklov.pdf

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo! 


Zavrnitev naročila
Trgovina “www.biopark.si” lahko naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in s podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti, zavrne, kupec pa ne more zahtevati izpolnitev naročila, odškodnine ali druge oblike ugodnosti.


Obdelava naročila
Trgovina “www.biopark.si” bo z aktivnostmi, potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil, pričela takoj po prejemu. Pri izbiri opcije plačila na naš TRR, bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu finančnih sredstev.


Hranjenje naročila
Oddano elektronsko naročilo je shranjeno pri ponudniku. Na zahtevo potrošnika, le-ta kopijo naročila prejme na elektronski naslov oz. na fizični naslov, ki je naveden v naročilu. Zahteva se lahko poda na naš elektronski naslov ali pisno ponudniku.

Za naročila prek interneta na naslove v tujini zaračunavamo poštnino po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.

Če kupec prevzeto blago vrne, mu kupnino vrnemo takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu odstopa od pogodbe oz. po prejemu vrnjenega blaga, in sicer z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva ter če s tem kupec ne bo imel dodatnih stroškov. Po želji vam blago lahko zamenjamo za drugega.

Blago lahko vrnete po pošti na naslov:

ZIN d.o.o.
Gabrje pri Ilovi Gori 4
1290 Grosuplje

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!


REKLAMACIJE IN VRAČILA
Prejeto blago preglejte takoj in obvezno ob prisotnosti osebe iz dostavne službe.

Vse kasnejše reklamacije poškodbe blaga, dostavna služba upošteva le izjemoma in jih v njihovem imenu tudi trgovina »www.biopark.si« ne more rešiti. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, ki ga je dostavljalec dolžan podpisati.

V primeru poškodbe nam v vednost pošljite sporočilo na naš elektronski naslov info@biopark.si


VRAČILO IN MENJAVA IZDELKOV
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

Če podjetje izpolni svojo obveznost po dobavi blaga, začne teči štirinajstdnevni rok za odstop od pogodbe naslednji dan po dnevu izpolnitve te obveznosti.

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri kupljeni kozmetiki, ki jo je že uporabil, saj odprti in rabljeni kozmetični izdelki, zaradi svoje narave, niso primerni za vračilo. Vse kupce obveščamo, da odprtih kozmetičnih izdelkov, ki niso več originalno zapakirani in s katerih so odstranjene varnostne in zaščitne prevleke, zaradi higienskih in zdravstvenih razlogov, v nobenem primeru ne zamenjamo in zanje ne vračamo denarja.

Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa prejeta plačila.

Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, najkasneje pa v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Če podjetje zamudi z vračilom plačil, mora potrošniku poleg zakonitih zamudnih obresti plačati še eno desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih trideset dni zamude pri vračilu.

Če je potrošnik znesek ali blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto vrniti podjetju v 14 dneh po sporočilu iz prvega odstavka prejšnjega člena tega zakona. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe, skupaj z izpolnjenim obrazcem »ODSTOP OD NAROČILA« oziroma vašo pisno izjavo o odstopu, se šteje za odstop od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

(Vir: Zakon o varstvu potrošnikov, uradno prečiščeno besedilo, ZVPot-UPB2 (Uradni list RS, št. 98/2004, 126/2007)


STVARNA NAPAKA

Napaka se šteje za stvarno:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno uporabo ali za promet;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na samem izdelku.

Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku ter ponudniku omogočiti pregled izdelka.

Potrošnik lahko uveljavlja pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pojavijo po 2 letih od nakupa.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čim prej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem osem dnevnem roku podati potrošniku pisni odgovor.

Kupec, ki je ponudnika pravilno obvestil o stvarni napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati:

  • ali odpravo napake na izdelku;
  • ali vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako;
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom;
  • ali vračilo plačanega zneska.

Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

Klikni na povezavo za prenos dokumenta – obrazec za odstop/vračilo blaga:
http://zin.si/file/obrazec-za-vracilo-artiklov.pdf


GARANCIJA
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je lahko navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom ponudnika.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri ponudniku, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.


Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Uporabljeni bodo izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Če teh informacij ne želite prejemati, nas o tem obvestite po elektronski pošti na naslov: info@biopark.si

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Z uporabo naše spletne strani se hkrati tudi strinjate z uporabo informacij na način in v zgoraj opisanih primerih.

Registrirani uporabnik je za varovanje osebnih podatkov odgovoren tudi sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.


Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov v spletni trgovini. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

V kolikor zaradi nepredvidene situacije naročeni izdelki niso dobavljivi, bo ponudnik kupcu ponudil menjavo s podobnim izdelkom ali, v kolikor je kupec plačilo že izvedel, vračilo prejetih plačil z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec.


ZAVAROVANJE ZBIRK OSEBNIH PODATKOV V ZIN d.o.o.
Podatki o vseh naročilih ter sklenjene pogodbe na daljavo se hranijo na sedežu podjetja ZIN d.o.o., Gabrje pri Ilovi Gori 15, 1290 Grosuplje.
Prostori, kjer so nosilci osebnih podatkov, strojna in programska oprema, so varovani z organizacijskimi in tehničnimi ukrepi. Nepooblaščene osebe nimajo dostopa do osebnih podatkov.


Pravice posameznika
ZIN d.o.o.
 na zahtevo uporabnika spletnega portala:

  • omogoči vpogled v osebne podatke, ki so vsebovani v zbirki in se nanašajo nanj, njihovo popravljanje, spreminjanje ali dodajanje na sedežu podjetja ZIN d.o.o.
  • omogoči vpogled v naročila oziroma sklenjene pogobe uporabnika
  • posreduje izpis osebnih podatkov, ki so vsebovani v zbirki osebnih podatkov in se nanašajo nanj;
  • posreduje seznam tistih, katerim so bili v določenem obdobju posredovani osebni podatki, ki so vsebovani v zbirki osebnih podatkov in se nanašajo nanj;
  • osebne podatke izbriše.

Vpogled v osebne podatke in naročila, ki se nanašajo nanj, uporabniku omogoči osebno, na sedežu podjetja.


Trajnost zbiranja podatkov
Zbrane podatke ZIN d.o.o. obdeluje do preklica privolitve osebe. Pisni preklic lahko pošljete na naslov info@biopark.si.  Ne glede na preklic, bo ZIN d.o.o. podatke uporabljal za izpolnitev pogodbenih obveznosti.


Varnost
Na naših spletnih straneh uporabljamo več varnostno-zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo, neželenim spreminjanjem ali zlorabo podatkov.


Zaščita lastnine
Vse pravice pridržane. Ves prikazani material na spletni strani www.biopark.si  je last podjetja ZIN d.o.o.
Strogo prepovedano je kopiranje, razpošiljanje, ponovno objavljanje ali sprememba vseh materialov, besedil, fotografij ali oglasov, prikazanih na internetni strani 
www.biopark.si, brez predhodnega pisnega dovoljenja s strani podjetja ZIN d.o.o.


PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova ali pisno na naslov ponudnika. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec/potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno oz. z izvensodno poravnavo, če pa to ne bi bilo možno, bo spore reševalo stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.

 

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Podjetje ZIN d.o.o. obiskovalce spletne strani ter potencialne in že obstoječe stranke, ki imajo status potrošnika v smislu prvega odstavka 4. člena ZIsRPS, v skladu s tretjim odstavkom 32. člena ZIsRPS obvešča, da ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko začne v skladu s tem zakonom, kar pomeni, da se morebitni spori, v primeru, da jih stranki ne uspeta rešiti sporazumno, rešujejo pred pristojnim sodiščem.

Podjetje ZIN d.o.o. kot ponudnik, ki se ukvarja s prodajo preko spleta, objavlja na svoji spletni strani povezavo do platforme Evropske komisije za spletno reševanje potrošniških sporov (platforma SRPS). Platofrma je dosegljiva na povezavi: http://ec.europa.eu/odr 

V podjetju ZIN d.o.o. spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. V najkrajšem možnem času bomo potrdili prejem pritožbe in jo obravnavali v roku 8 (osmih) dni od njenega prejema. Po svojih najboljših močeh si bomo prizadevali, da se morebitni spori rešijo sporazumno.


Drugi pogoji
Podjetje ZIN d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.
Pridržujemo si pravico tudi do vsebinskih in drugih sprememb.
Tekstovne napake so možne in zanje ne prevzemamo odgovornosti.


Opozorila
S potrditvijo naročila potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom splošnih pogojev poslovanja, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.


PODJETJE: ZIN, storitve in zastopanje, d.o.o.
Skrajšana firma: ZIN, d.o.o.
Poslovni naslov: Gabrje pri Ilovi Gori 15, 1290 Grosuplje, Slovenija
Družba je vpisana v sodni register dne 28.05.2007
Št. reg. vložka 1/47015/00 (Okrožno sodišče v Ljubljani)
Datum ustanovitve: 28.05.2007
Dejavnost po SKD: G46.450 – Trgovina na debelo s parfumi in kozmetiko
Identintifikacijska številka za DDV: SI10154078 (Izjavljamo, da smo davčni zavezanci)
Matična številka: 2294826000
Transakcijski račun, ki je odprt pri DELAVSKA HRANILNICA d.d., : IBAN SI56610000010156829
Direktor in zakoniti zastopnik podjetja: Peter Novšak

KONTAKTNI PODATKI
T: 
030 919 555
E: 
info@biopark.si
W: 
www.biopark.si

100% NARAVNO

Naravna in ekološka kozmetika BIOPARK COSMETICS.