Splošni pogoji
poslovanja
Splošni pogoji spletne trgovine www.biopark.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o
varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih
kodeksov za e-poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje
spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in
kupcem.
PONUDNIK
Spletno prodajo biopark.si izvaja podjetje ZIN d.o.o., Gabrje pri Ilovi
Gori 15, 1290 Grosuplje, Sloveniji, info@biopark.si. Podjetje je bilo
registrirano in vpisano v sodni register pri Okrožnem sodišču v Ljubljani, dne
28.05.2007, kot družba z omejeno odgovornostjo (d.o.o.). Družba je zavezana za
plačilo DDV (ID št. za DDV: SI10154078).
Podjetje d.o.o., posluje v skladu z Zakonom o elektronskem
poslovanju na trgu (ZEPT) in na njegovi podlagi sprejetimi predpisi.
CENE IN DDV
Vse cene navedene na spletni strani ponudnika so končne cene. Cene so v
evrih (EUR) in vključujejo ustrezno stopnjo davka na dodano vrednost –
DDV, razen če je izrecno navedeno drugače. Cena navedena ob posameznem izdelku
ne vsebuje stroškov dostave
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene
veljavnosti.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko
ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in ostali pogoji fiksni
in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Veljavnost naročila/ponudbe
Cene za izbrano blago veljajo do datuma veljavnosti ponudbe, ki je naveden
na naročilu/ponudbi.
Ponudnik si pridržuje pravico do spreminjanja cen brez predhodnega
obvestila.
Veljajo cene in ostale ugodnosti (popusti, darila, način dostave,
soudeležbe pri poštnini …) na dan oddaje naročila. Velja originalni račun, ki
ga prejmete ob plačilu oz. dostavi v povezavi s splošnimi pogoji, objavljenimi
na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila.
POSTOPEK NAKUPA
Izdelek lahko poiščete s pomočjo spustnih menijev na vrhu spletne strani,
ali pa z vpisom imena izdelka ali besede, ki opisuje njegove lastnosti, v polje
iskalnika, ki se nahaja zgoraj desno na spletni strani ter nato pritisnete
tipko ENTER, da se iskanje izvede.
S klikom na ime ali sliko izdelka se vam prikažejo vse podrobnosti izdelka,
njegov natančen opis, delovanje ter navodila za uporabo.
1. KORAK –
KOŠARICA. Želeni izdelek, ki ga nameravate kupiti, izberete s klikom na gumb »Dodaj
v košarico«. Če želite dodati več kosov istega izdelka, lahko njihovo število
spreminjate s klikom na znaka + ali – levo od gumba »Dodaj v košarico«. Na
spletni strani zgoraj desno se nahaja simbol nakupovalne košarice. Ko ste
dodali izdelke v košarico, se skupno število izdelkov prikazuje pri simbolu
košarice v zeleni barvi.
S klikom na simbol košarice lahko pregledate, katere izdelke ste izbrali,
njihovo sliko, količino, ceno, ter skupni znesek. V tem koraku lahko izdelke iz
košarice odstranite s klikom na rdeči križec desno od izdelka, ali pa
spremenite njihovo število s klikom na znaka + ali – ob številu kosov tega
izdelka. Nato kliknete še besedilo »posodobi košarico« pod seznamom izdelkov,
da se shranijo spremembe. Lahko si tudi izberete darilo ob nakupu, s klikom na
znak »Izberite darilo«, nakar se vam odpre spustni seznam za izbiro želenega
izdelka.
Desno od seznama izbranih izdelkov in daril se vam prikazuje povzetek
vašega nakupa, kjer lahko vidite skupen znesek, morebitne popuste in stroške
dostave. V tem koraku lahko še urejate vsebino košarice. Nato nadaljujete na
naslednji korak s klikom na zeleni gumb »nadaljuj na blagajno«.
2. KORAK – BLAGAJNA. Če imate kupon
za popust, ki ga želite koristiti, ga lahko vpišete v tem koraku zgoraj s
klikom na napis »Imate kupon? Kliknite tukaj za vnos kode«. Nato vpišite vse
svoje podatke v razdelek »PODATKI PLAČNIKA«. Če ste že registrirani in vpisani
v svoj račun, se bodo podatki izpisali samodejno. V tem koraku lahko spodaj
izberete tudi drugačen ali nov naslov za dostavo. Lahko tudi vpišete kak
komentar v polje za opombe.
V tem koraku lahko še vedno svoje naročilo spremenite s klikom na puščico
»nazaj« v zgornjem meniju vašega brskalnika. S tem se boste znašli nazaj v
prejšnjem koraku »KOŠARICA«. Če se z povzetkom naročila strinjate, na desni
strani izberite način plačila.
3. KORAK – ZAKLJUČI NAKUP. S klikom na
zeleni gumb »ZAKLJUČI NAKUP« pod povzetkom vašega naročila oddate vaše
naročilo. S tem je vaš nakup zaključen in velja za sklenjeno pogodbo na
daljavo. Na elektronski naslov, ki ste ga navedli ob oddaji naročila, boste v
roku nekaj minut prejeli potrditev naročila z vsemi podatki. Če sporočila niste
prejeli, preverite, ali ste elektronski naslov vpisali pravilno ter ali se je
sporočilo morda znašlo v predelku za neželeno pošto vašega strežnika.
Če želite naročilo po že končanem nakupi preklicati, lahko to storite tako,
da v roku ene ure od prejema elektronskega sporočila, napišete elektronsko
sporočilo na naslov info@biopark.si ali uporabite
tipko za odgovor na prejeto sporočilo ter zapišete, da naročilo preklicujete.
Naročilo lahko prekličete tudi telefonsko, s klicem na telefonsko številko 030
919 555. Ob klicu morate navesti svoje podatke ter številko naročila, ki ga
preklicujete.
NAČINI
PLAČILA
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
Plačilo lahko izvedete na osnovi prejetega elektronskega naročila in
predhodne izbire omenjene opcije.
Blago bo poslano takoj po prejemu denarnih sredstev na račun podjetja ZIN
d.o.o.
Pri plačilu za sklicno številko obvezno navedite številko naročila.
DOSTAVA
IN STROŠKI DOSTAVE
Ponudnik bo blago dostavil v dogovorjenem roku na naslov, določen za
dostavo.
Dobavni rok vsakega naročila prične teči naslednji delovni dan ob 9.00 uri.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik
pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo
izpolnil bolj učinkovito. Vse pošiljke blaga so zavarovane za primer poškodbe
ali izgube pošiljke.
Način dostave in rok dobave
Blago pošiljamo preko podjetja Pošta Slovenije. Vse izdelke, ki so na
zalogi, odpremimo v 0-7 delovnih dneh po prejemu vašega naročila. Ob sobotah,
nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.
Stroški pošiljanja
Stroške pošiljanja plača naročnik/prejemnik pošiljke.
Dostavo blaga bomo ob nakupu do 29,99 € zaračunali v višini 3,00 €, ne
glede na težo, količino ali velikost vašega naročila.
Ob nakupu nad 30 € poštnine ne zaračunavamo!
Dostave izven Slovenije ne izvajamo oz. le izjemoma po predhodnem dogovoru.
Dostavo izven Slovenije bomo v takem primeru zaračunali posebej.
Pošta Slovenije in banke uporabnikom praviloma za vsako plačilo obračunajo
provizijo, skladno s svojim cenikom. Ti stroški niso upoštevani v cenah
izdelkov in storitev trgovine “www.biopark.si”.
V primeru izbire plačila po povzetju in prevzema paketa na poštni enoti ni
dodatnih stroškov.
Če kupca ob dostavi ni doma, pismonoša pusti obvestilo o prispelem paketu.
Na poštni enoti bo paket čakal še 15 dni. V primeru, da kupec ne prejme
obvestila oz. elektronskega sporočila v petih (5) dneh, o tem obvesti
ponudnika.
Za višino provizije pri plačilu po predračunu, se pozanimajte pri svoji
domači banki, preko katere izvajate plačilo.
Čas dostave
Artikli imajo dobavni rok od 1 do 7 delovnih dni. Za rok dobave artiklov,
ki jih ni možno dobiti v predvidenem roku, vas bomo predhodno obvestili.
Če vas ob dostavi ni doma, vam pismonoša pusti obvestilo o prispelem
paketu. Na pošti vas bo paket čakal še 15 dni .
Skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14
dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu
bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec si lahko s spletne strani
prenese elektronski obrazec za odstop od pogodbe ali pošlje katerokoli
nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. V tem primeru
ponudnik nemudoma pošlje kupcu po elektronski pošti potrdilo o prejemu takšnega
odstopnega obrazca na trajnem nosilcu podatkov.
Sprejeta naročila v trgovini “www.biopark.si” se obravnavajo kot
nepreklicna in bodo izvedena. Potrošnik lahko po oddaji elektronskega naročila
v 2 urah odstopi na podlagi obvestila o odstopu na elektronski naslov info@biopark.si
PRAVICA
DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA
Odstop od naročila
Skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14
dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu
bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec si lahko s spletne strani
prenese elektronski obrazec za odstop od pogodbe ali pošlje katerokoli
nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. V tem primeru
ponudnik nemudoma pošlje kupcu po elektronski pošti potrdilo o prejemu takšnega
odstopnega obrazca na trajnem nosilcu podatkov.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek
vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni po
oddanem sporočilu o odstopu od pogodbe (nakupa). Šteje se, da kupec pravočasno
vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini,
razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina
zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
Vračilo vplačil bo izvedeno nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni od
prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z
enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno
zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi
nobenih stroškov. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema
vrnjenega blaga. Izdelek, ki je predmet vračila, mora biti nerabljen, neodprt,
nepoškodovan in v originalni embalaži.
Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe, skupaj z
izpolnjenim obrazcem »ODSTOP OD NAROČILA« oziroma vašo pisno izjavo o odstopu, se
šteje za odstop od pogodbe.
Poškodbe embalaže izdelka, poškodovane ali odstranjene nalepke, razvezane pentlje,
poškodovan ovojni papir in druge poškodbe je mogoče šteti za uporabo izdelka.
Potrošnik naj vrne izdelek zapakiran v transportni kartonski embalaži in
ustrezno zavarovan pred poškodbami. Vsako drugačno obliko pakiranja je mogoče
šteti za uporabo izdelka, kar pomeni, da se to šteje za zmanjšanje vrednosti
blaga. Ponudnik bo ocenil, koliko se je zmanjšala vrednost vrnjenega
izdelka/izdelkov in v skladu s tem izvedel kupcu vračilo kupnine.
Klikni na povezavo za prenos dokumenta ODSTOP OD NAROČILA/VRAČILO BLAGA
(PDF):
http://zin.si/file/obrazec-za-vracilo-artiklov.pdf
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!
Zavrnitev naročila
Trgovina “www.biopark.si” lahko naročilo za katerega ugotovi, da ga pod
navedenimi pogoji in s podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti, zavrne,
kupec pa ne more zahtevati izpolnitev naročila, odškodnine ali druge oblike
ugodnosti.
Obdelava naročila
Trgovina “www.biopark.si” bo z aktivnostmi, potrebnimi za izvedbo sprejetih
naročil, pričela takoj po prejemu. Pri izbiri opcije plačila na naš TRR, bodo
aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu finančnih sredstev.
Hranjenje naročila
Oddano elektronsko naročilo je shranjeno pri ponudniku. Na zahtevo
potrošnika, le-ta kopijo naročila prejme na elektronski naslov oz. na fizični
naslov, ki je naveden v naročilu. Zahteva se lahko poda na naš elektronski
naslov ali pisno ponudniku.
Za naročila prek interneta na naslove v tujini zaračunavamo poštnino po
veljavnem ceniku Pošte Slovenije.
Če kupec prevzeto blago vrne, mu kupnino vrnemo takoj, ko je to mogoče,
najkasneje pa v 14 dneh po prejemu odstopa od pogodbe oz. po prejemu vrnjenega
blaga, in sicer z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen
če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva ter če s tem
kupec ne bo imel dodatnih stroškov. Po želji vam blago lahko zamenjamo za
drugega.
Blago lahko vrnete po pošti na naslov:
ZIN d.o.o.
Trgovina Biopark
Ljubljanska cesta 80
1230 Domžale
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!
REKLAMACIJE IN VRAČILA
Prejeto blago preglejte takoj in obvezno ob prisotnosti osebe iz dostavne
službe.
Vse kasnejše reklamacije poškodbe blaga, dostavna služba upošteva le
izjemoma in jih v njihovem imenu tudi trgovina »www.biopark.si« ne more rešiti.
Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, ki ga je dostavljalec dolžan podpisati.
V primeru poškodbe nam v vednost pošljite sporočilo na naš elektronski
naslov info@biopark.si
VRAČILO IN MENJAVA IZDELKOV
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v
štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo
treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno,
če je pošiljka oddana v roku.
Če podjetje izpolni svojo obveznost po dobavi blaga, začne teči
štirinajstdnevni rok za odstop od pogodbe naslednji dan po dnevu izpolnitve te
obveznosti.
Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima
pravice do odstopa od pogodbe pri kupljeni kozmetiki, ki jo je že uporabil, saj
odprti in rabljeni kozmetični izdelki, zaradi svoje narave, niso primerni za vračilo.
Vse kupce obveščamo, da odprtih kozmetičnih izdelkov, ki niso več originalno
zapakirani in s katerih so odstranjene varnostne in zaščitne prevleke, zaradi
higienskih in zdravstvenih razlogov, v nobenem primeru ne zamenjamo in zanje ne
vračamo denarja.
Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa prejeta
plačila.
Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, najkasneje pa v 14-ih dneh po
prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Če podjetje zamudi z vračilom plačil,
mora potrošniku poleg zakonitih zamudnih obresti plačati še eno desetino
prejetih plačil za vsakih dopolnjenih trideset dni zamude pri vračilu.
Če je potrošnik znesek ali blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora
prejeto vrniti podjetju v 14 dneh po sporočilu iz prvega odstavka prejšnjega
člena tega zakona. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni
količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova
količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe, skupaj z
izpolnjenim obrazcem »ODSTOP OD NAROČILA« oziroma vašo pisno izjavo o odstopu,
se šteje za odstop od pogodbe.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je
neposreden strošek vračila blaga.
(Vir: Zakon o varstvu potrošnikov, uradno prečiščeno besedilo, ZVPot-UPB2
(Uradni list RS, št. 98/2004, 126/2007)
STVARNA NAPAKA
Napaka se šteje za stvarno:
Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajno blago
enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih
blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem,
predstavitvijo izdelka ali navedbami na samem izdelku.
Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom
le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku ter ponudniku
omogočiti pregled izdelka.
Potrošnik lahko uveljavlja pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki
obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pojavijo po 2 letih od nakupa.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu
omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čim prej,
najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki
obstaja spor, mora podjetje v enakem osem dnevnem roku podati potrošniku pisni
odgovor.
Kupec, ki je ponudnika pravilno obvestil o stvarni napaki, ima pravico od
ponudnika zahtevati:
Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu
potrošnikov.
Klikni na povezavo za prenos dokumenta – obrazec za odstop/vračilo blaga:
http://zin.si/file/obrazec-za-vracilo-artiklov.pdf
GARANCIJA
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na
računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter
ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali
na računu. Informacija o garanciji je lahko navedena tudi na strani s
predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije
ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec
kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za
brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja
neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko
kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom ponudnika.
Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema
blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in
brezhibnim artiklom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri ponudniku,
vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.
Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec
navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Uporabljeni bodo izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje
informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Če
teh informacij ne želite prejemati, nas o tem obvestite po elektronski pošti na
naslov: info@biopark.si.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim
osebam.
Z uporabo naše spletne strani se hkrati tudi strinjate z uporabo informacij
na način in v zgoraj opisanih primerih.
Registrirani uporabnik je za varovanje osebnih podatkov odgovoren tudi sam
in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in
pravilnost podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. Kljub temu, pa se
lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da
ponudnik ne uspe popraviti podatkov v spletni trgovini. V takem primeru, bo
ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali
zamenjavo naročenega artikla.
V kolikor zaradi nepredvidene situacije naročeni izdelki niso dobavljivi, bo
ponudnik kupcu ponudil menjavo s podobnim izdelkom ali, v kolikor je kupec plačilo
že izvedel, vračilo prejetih plačil z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je
uporabil kupec.
ZAVAROVANJE ZBIRK OSEBNIH PODATKOV V ZIN d.o.o.
Podatki o vseh naročilih ter sklenjene pogodbe na daljavo se hranijo na
sedežu podjetja ZIN d.o.o., Gabrje pri Ilovi Gori 15, 1290 Grosuplje.
Prostori, kjer so nosilci osebnih podatkov, strojna in programska oprema, so
varovani z organizacijskimi in tehničnimi ukrepi. Nepooblaščene osebe nimajo
dostopa do osebnih podatkov.
Pravice posameznika
ZIN d.o.o. na zahtevo uporabnika spletnega portala:
Vpogled v osebne podatke in naročila, ki se nanašajo nanj, uporabniku
omogoči osebno, na sedežu podjetja.
Trajnost zbiranja podatkov
Zbrane podatke ZIN d.o.o. obdeluje do preklica privolitve osebe. Pisni
preklic lahko pošljete na naslov info@biopark.si. Ne glede na preklic, bo ZIN d.o.o. podatke
uporabljal za izpolnitev pogodbenih obveznosti.
Varnost
Na naših spletnih straneh uporabljamo več varnostno-zaščitnih sistemov, ki
zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo, neželenim spreminjanjem ali zlorabo
podatkov.
Zaščita lastnine
Vse pravice pridržane. Ves prikazani material na spletni strani www.biopark.si je last
podjetja ZIN d.o.o.
Strogo prepovedano je kopiranje, razpošiljanje, ponovno objavljanje ali
sprememba vseh materialov, besedil, fotografij ali oglasov, prikazanih na
internetni strani www.biopark.si, brez predhodnega pisnega dovoljenja s strani
podjetja ZIN d.o.o.
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po
najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem
obravnavanja pritožb. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova ali pisno na
naslov ponudnika. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se zaveda, da
je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje,
njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki
nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da
kupec/potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po
svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno oz. z
izvensodno poravnavo, če pa to ne bi bilo možno, bo spore reševalo stvarno
pristojno sodišče v Ljubljani.
IZVENSODNO
REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Podjetje ZIN d.o.o. obiskovalce spletne strani ter potencialne in že
obstoječe stranke, ki imajo status potrošnika v smislu prvega odstavka 4. člena
ZIsRPS, v skladu s tretjim odstavkom 32. člena ZIsRPS obvešča, da ne priznava
nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga
potrošnik lahko začne v skladu s tem zakonom, kar pomeni, da se morebitni
spori, v primeru, da jih stranki ne uspeta rešiti sporazumno, rešujejo pred
pristojnim sodiščem.
Podjetje ZIN d.o.o. kot ponudnik, ki se ukvarja s prodajo preko spleta,
objavlja na svoji spletni strani povezavo do platforme Evropske komisije za
spletno reševanje potrošniških sporov (platforma SRPS). Platofrma je dosegljiva
na povezavi: http://ec.europa.eu/odr
V podjetju ZIN d.o.o. spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
V najkrajšem možnem času bomo potrdili prejem pritožbe in jo obravnavali v roku
8 (osmih) dni od njenega prejema. Po svojih najboljših močeh si bomo
prizadevali, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Drugi pogoji
Podjetje ZIN d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega
obvestila.
Pridržujemo si pravico tudi do vsebinskih in drugih sprememb.
Tekstovne napake so možne in zanje ne prevzemamo odgovornosti.
Opozorila
S potrditvijo naročila potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom
splošnih pogojev poslovanja, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob
nakupu izrecno opozorjeni.
PODJETJE: ZIN, storitve in zastopanje, d.o.o.
Skrajšana firma: ZIN, d.o.o.
Poslovni naslov: Gabrje pri Ilovi Gori 15, 1290 Grosuplje,
Slovenija
Družba je vpisana v sodni register dne 28.05.2007
Št. reg. vložka 1/47015/00 (Okrožno sodišče v Ljubljani)
Datum ustanovitve: 28.05.2007
Dejavnost po SKD: G46.450 – Trgovina na debelo s parfumi in
kozmetiko
Identintifikacijska številka za DDV: SI10154078 (Izjavljamo, da smo
davčni zavezanci)
Matična številka: 2294826000
Transakcijski račun, ki je odprt pri DELAVSKA HRANILNICA d.d., :
IBAN SI56610000010156829
Direktor in zakoniti zastopnik podjetja: Peter Novšak
KONTAKTNI PODATKI
T: 030 919
555
E: info@biopark.si
W: www.biopark.si
100% NARAVNO
Naravna in ekološka kozmetika BIOPARK COSMETICS.