Imate vprašanje? Pokličite nas na +386 30 919 555 vsak delavnik med 9 in 16 uro ali, nam pišite na info@biopark.si
BREZPLAČNA DOSTAVA nad 30 €
BREZPLAČNA DOSTAVA nad 30 €
BREZPLAČNA DOSTAVA nad 30 €
list ico

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine www.biopark.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.


PONUDNIK
Spletno prodajo biopark.si izvaja podjetje ZIN d.o.o., Gabrje pri Ilovi Gori 15, 1290 Grosuplje, Sloveniji, info@biopark.si. Podjetje je bilo registrirano in vpisano v sodni register pri Okrožnem sodišču v Ljubljani, dne 28.05.2007, kot družba z omejeno odgovornostjo (d.o.o.). Družba je zavezana za plačilo DDV (ID št. za DDV: SI10154078).

Podjetje d.o.o., posluje v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in na njegovi podlagi sprejetimi predpisi.


CENE IN DDV
Vse cene navedene na spletni strani ponudnika so končne cene. Cene so v evrih (EUR)  in vključujejo ustrezno stopnjo davka na dodano vrednost – DDV, razen če je izrecno navedeno drugače. Cena navedena ob posameznem izdelku ne vsebuje stroškov dostave

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in ostali pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.


Veljavnost naročila/ponudbe
Cene za izbrano blago veljajo do datuma veljavnosti ponudbe, ki je naveden na naročilu/ponudbi.

Ponudnik si pridržuje pravico do spreminjanja cen brez predhodnega obvestila.

Veljajo cene in ostale ugodnosti (popusti, darila, način dostave, soudeležbe pri poštnini …) na dan oddaje naročila. Velja originalni račun, ki ga prejmete ob plačilu oz. dostavi v povezavi s splošnimi pogoji, objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila.

 

NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Plačilo ob prevzetju – Pri plačilu po povzetju boste dostavni službi – Pošti Slovenije, plačali z gotovino. Upoštevajte, da dostavna služba za tovrstno uslugo zaračunava provizijo.
  • Plačilo po predračunu z nakazilom na TRR podjetja – Plačilo po predračunu pomeni, da račun poravnate na TRR podjetja ZIN d.o.o. pred prejemom blaga. Na takšen način se izognete plačilu provizije Pošti Slovenije.

Plačilo lahko izvedete na osnovi prejetega elektronskega naročila in predhodne izbire omenjene opcije.

Blago bo poslano takoj po prejemu denarnih sredstev na račun podjetja ZIN d.o.o.

Pri plačilu za sklicno številko obvezno navedite številko naročila.

  • Plačilo s kreditno-plačilnimi karticami MasterCard, Visa in Visa Electron. Sprejemamo tudi debetne kartice sistema MasterCard – Plačila potekajo preko sistema Paylike (kartični sistem). Ob nakupu ne boste preusmerjeni na drugo stran.

 

DOSTAVA IN STROŠKI DOSTAVE

Ponudnik bo blago dostavil v dogovorjenem roku na naslov, določen za dostavo.

Dobavni rok vsakega naročila prične teči naslednji delovni dan ob 9.00 uri.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Vse pošiljke blaga so zavarovane za primer poškodbe ali izgube pošiljke.


Način dostave in rok dobave
Blago pošiljamo preko podjetja Pošta Slovenije. Vse izdelke, ki so na zalogi, odpremimo v 0-7 delovnih dneh po prejemu vašega naročila. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.


Stroški pošiljanja
Stroške pošiljanja plača naročnik/prejemnik pošiljke.

Dostavo blaga bomo ob nakupu do 29,99 € zaračunali v višini 3,00 €, ne glede na težo, količino ali velikost vašega naročila.

Ob nakupu nad 30 € poštnine ne zaračunavamo!

Dostave izven Slovenije ne izvajamo oz. le izjemoma po predhodnem dogovoru.

Dostavo izven Slovenije bomo v takem primeru zaračunali posebej.

Pošta Slovenije in banke uporabnikom praviloma za vsako plačilo obračunajo provizijo, skladno s svojim cenikom. Ti stroški niso upoštevani v cenah izdelkov in storitev trgovine “www.biopark.si”.

V primeru izbire plačila po povzetju in prevzema paketa na poštni enoti ni dodatnih stroškov.

Če kupca ob dostavi ni doma, pismonoša pusti obvestilo o prispelem paketu. Na poštni enoti bo paket čakal še 15 dni. V primeru, da kupec ne prejme obvestila oz. elektronskega sporočila v petih (5) dneh, o tem obvesti ponudnika.

Za višino provizije pri plačilu po predračunu, se pozanimajte pri svoji domači banki, preko katere izvajate plačilo.


Čas dostave
Artikli imajo dobavni rok od 1 do 7 delovnih dni. Za rok dobave artiklov, ki jih ni možno dobiti v predvidenem roku, vas bomo predhodno obvestili.

Če vas ob dostavi ni doma, vam pismonoša pusti obvestilo o prispelem paketu. Na pošti vas bo paket čakal še 15 dni .

Skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec si lahko s spletne strani prenese elektronski obrazec za odstop od pogodbe ali pošlje katerokoli nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. V tem primeru ponudnik nemudoma pošlje kupcu po elektronski pošti potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca na trajnem nosilcu podatkov.

Sprejeta naročila v trgovini “www.biopark.si” se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izvedena. Potrošnik lahko po oddaji elektronskega naročila v 2 urah odstopi na podlagi obvestila o odstopu na elektronski naslov info@biopark.si 

 

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Odstop od naročila
Skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec si lahko s spletne strani prenese elektronski obrazec za odstop od pogodbe ali pošlje katerokoli nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. V tem primeru ponudnik nemudoma pošlje kupcu po elektronski pošti potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca na trajnem nosilcu podatkov.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni po oddanem sporočilu o odstopu od pogodbe (nakupa). Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Vračilo vplačil bo izvedeno nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga. Izdelek, ki je predmet vračila, mora biti nerabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži.

Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Poškodbe embalaže izdelka, poškodovane ali odstranjene nalepke, razvezane mašnice, poškodovan ovojni papir in druge poškodbe je mogoče šteti za uporabo izdelka. Potrošnik vrne izdelek zapakiran v transportni kartonski embalaži in ustrezno zavarovan pred poškodbami, vsako drugačno obliko pakiranja je mogoče šteti za uporabo izdelka, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Klikni na povezavo za prenos dokumenta ODSTOP OD NAROČILA/VRAČILO BLAGA (PDF):
http://zin.si/file/obrazec-za-vracilo-artiklov.pdf

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo! 


Zavrnitev naročila
Trgovina “www.biopark.si” lahko naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in s podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti, zavrne, kupec pa ne more zahtevati izpolnitev naročila, odškodnine ali druge oblike ugodnosti.


Obdelava naročila
Trgovina “www.biopark.si” bo z aktivnostmi, potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil, pričela takoj po prejemu. Pri izbiri opcije plačila na naš TRR, bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu finančnih sredstev.


Hranjenje naročila
Oddano elektronsko naročilo je shranjeno pri ponudniku. Na zahtevo potrošnika, le-ta kopijo naročila prejme na elektronski naslov oz. na fizični naslov, ki je naveden v naročilu. Zahteva se lahko poda na naš elektronski naslov ali pisno ponudniku.

Za naročila prek interneta na naslove v tujini zaračunavamo poštnino po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.

Če kupec prevzeto blago vrne, mu kupnino vrnemo takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu odstopa od pogodbe oz. po prejemu vrnjenega blaga, in sicer s poštno nakaznico ali na osebni transakcijski račun kupca. Po želji vam blago lahko zamenjamo za drugega.

Blago lahko vrnete po pošti na naslov:
ZIN d.o.o.
Trgovina Biopark
Ljubljanska cesta 80
1230 Domžale

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!


REKLAMACIJE IN VRAČILA
Prejeto blago preglejte takoj in obvezno ob prisotnosti osebe iz dostavne službe.

Vse kasnejše reklamacije poškodbe blaga, dostavna služba upošteva le izjemoma in jih v njihovem imenu tudi trgovina »www.biopark.si« ne more rešiti. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, ki ga je dostavljalec dolžan podpisati.

V primeru poškodbe nam v vednost pošljite sporočilo na naš elektronski naslov info@biopark.si


VRAČILO IN MENJAVA IZDELKOV
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

Če podjetje izpolni svojo obveznost po dobavi blaga, začne teči štirinajstdnevni rok za odstop od pogodbe naslednji dan po dnevu izpolnitve te obveznosti.

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri kupljeni kozmetiki, ki jo je že uporabil, saj odprti in rabljeni kozmetični izdelki, zaradi svoje narave, niso primerni za vračilo. Vse kupce obveščamo, da odprtih kozmetičnih izdelkov, ki niso več originalno zapakirani in s katerih so odstranjene varnostne in zaščitne prevleke, zaradi higienskih in zdravstvenih razlogov, v nobenem primeru ne zamenjamo in zanje ne vračamo denarja.

Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila.

Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, najkasneje pa v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Če podjetje zamudi z vračilom plačil, mora potrošniku poleg zakonitih zamudnih obresti plačati še eno desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih trideset dni zamude pri vračilu.

Če je potrošnik znesek ali blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto vrniti podjetju v tridesetih dneh po sporočilu iz prvega odstavka prejšnjega člena tega zakona. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

(Vir: Zakon o varstvu potrošnikov, uradno prečiščeno besedilo, ZVPot-UPB2 (Uradni list RS, št. 98/2004, 126/2007)


STVARNA NAPAKA

Napaka se šteje za stvarno:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno uporabo ali za promet;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na samem izdelku.

Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku ter ponudniku omogočiti pregled izdelka.

Potrošnik lahko uveljavlja pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pojavijo po 2 letih od nakupa.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čim prej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem osem dnevnem roku podati potrošniku pisni odgovor.

Kupec, ki je ponudnika pravilno obvestil o stvarni napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati:

  • ali odpravo napake na izdelku;
  • ali vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako;
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom;
  • ali vračilo plačanega zneska.

Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

Klikni na povezavo za prenos dokumenta – obrazec za odstop/vračilo blaga:
http://zin.si/file/obrazec-za-vracilo-artiklov.pdf


GARANCIJA
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je lahko navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom ponudnika.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri ponudniku, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.


Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Uporabljeni bodo izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Če teh informacij ne želite prejemati, nas o tem obvestite po elektronski pošti na naslov: info@biopark.si

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Z uporabo naše spletne strani se hkrati tudi strinjate z uporabo informacij na način in v zgoraj opisanih primerih.

Registrirani uporabnik je za varovanje osebnih podatkov odgovoren tudi sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.


Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov v spletni trgovini. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Pridržujemo si pravico, da izjemoma (delno) odstopimo od izvedbe naročila v primerih, če naročeni izdelki niso več dobavljivi, če ugotovimo povečano plačilno tveganost kupca, če naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih vas bomo o morebitnem odstopu od pogodbe z naše strani takoj obvestili.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.


ZAVAROVANJE ZBIRK OSEBNIH PODATKOV V ZIN d.o.o.
Podatki o vseh naročilih ter sklenjene pogodbe na daljavo se hranijo na sedežu podjetja ZIN d.o.o., Gabrje pri Ilovi Gori 15, 1290 Grosuplje.
Prostori, kjer so nosilci osebnih podatkov, strojna in programska oprema, so varovani z organizacijskimi in tehničnimi ukrepi. Nepooblaščene osebe nimajo dostopa do osebnih podatkov.


Pravice posameznika
ZIN d.o.o. na zahtevo uporabnika spletnega portala:

  • omogoči vpogled v osebne podatke, ki so vsebovani v zbirki in se nanašajo nanj, njihovo popravljanje, spreminjanje ali dodajanje na sedežu podjetja ZIN d.o.o.
  • omogoči vpogled v naročila oziroma sklenjene pogobe uporabnika
  • posreduje izpis osebnih podatkov, ki so vsebovani v zbirki osebnih podatkov in se nanašajo nanj;
  • posreduje seznam tistih, katerim so bili v določenem obdobju posredovani osebni podatki, ki so vsebovani v zbirki osebnih podatkov in se nanašajo nanj;
  • osebne podatke izbriše.

Vpogled v osebne podatke in naročila, ki se nanašajo nanj, uporabniku omogoči osebno, na sedežu podjetja.


Trajnost zbiranja podatkov
Zbrane podatke ZIN d.o.o. obdeluje do preklica privolitve osebe. Pisni preklic lahko pošljete na naslov info@biopark.si.  Ne glede na preklic, bo ZIN d.o.o. podatke uporabljal za izpolnitev pogodbenih obveznosti.


Varnost
Na naših spletnih straneh uporabljamo več varnostno-zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo, neželenim spreminjanjem ali zlorabo podatkov.


Zaščita lastnine
Vse pravice pridržane. Ves prikazani material na spletni strani www.biopark.si  je last podjetja ZIN d.o.o.
Strogo prepovedano je kopiranje, razpošiljanje, ponovno objavljanje ali sprememba vseh materialov, besedil, fotografij ali oglasov, prikazanih na internetni strani www.biopark.si, brez predhodnega pisnega dovoljenja s strani podjetja ZIN d.o.o.


PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova ali pisno na naslov ponudnika. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec/potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno oz. z izvensodno poravnavo, če pa to ne bi bilo možno, bo spore reševalo stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.

 

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Podjetje ZIN d.o.o. obiskovalce spletne strani ter potencialne in že obstoječe stranke, ki imajo status potrošnika v smislu prvega odstavka 4. člena ZIsRPS, v skladu s tretjim odstavkom 32. člena ZIsRPS obvešča, da ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko začne v skladu s tem zakonom, kar pomeni, da se morebitni spori, v primeru, da jih stranki ne uspeta rešiti sporazumno, rešujejo pred pristojnim sodiščem.

Podjetje ZIN d.o.o. kot ponudnik, ki se ukvarja s prodajo preko spleta, objavlja na svoji spletni strani povezavo do platforme Evropske komisije za spletno reševanje potrošniških sporov (platforma SRPS). Platofrma je dosegljiva na povezavi: http://ec.europa.eu/odr 

V podjetju ZIN d.o.o. spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. V najkrajšem možnem času bomo potrdili prejem pritožbe in jo obravnavali v roku 8 (osmih) dni od njenega prejema. Po svojih najboljših močeh si bomo prizadevali, da se morebitni spori rešijo sporazumno.


Drugi pogoji
Podjetje ZIN d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.
Pridržujemo si pravico tudi do vsebinskih in drugih sprememb.
Tekstovne napake so možne in zanje ne prevzemamo odgovornosti.


Opozorila
S potrditvijo naročila potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom splošnih pogojev poslovanja, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.


PODJETJE: ZIN, storitve in zastopanje, d.o.o.
Skrajšana firma: ZIN, d.o.o.
Poslovni naslov: Gabrje pri Ilovi Gori 15, 1290 Grosuplje, Slovenija
Družba je vpisana v sodni register dne 28.05.2007
Št. reg. vložka 1/47015/00 (Okrožno sodišče v Ljubljani)
Datum ustanovitve: 28.05.2007
Dejavnost po SKD: G46.450 – Trgovina na debelo s parfumi in kozmetiko
Identintifikacijska številka za DDV: SI10154078 (Izjavljamo, da smo davčni zavezanci)
Matična številka: 2294826000
Transakcijski račun, ki je odprt pri DELAVSKA HRANILNICA d.d., : IBAN SI56610000010156829
Direktor in zakoniti zastopnik podjetja: Peter Novšak

KONTAKTNI PODATKI
T: 030 919 555
E: info@biopark.si
W: www.biopark.si